ממליצים


אייל  שלום התקנת לי שני מזגנים עיליים+תיקון מזגן סתום . אני יותר מרוצה, וזה נדיר שאני אומר את זה על בעל מקצוע. הוא אומר יום ושעה ובאמת בא! לא כמו בעלי מקצוע שסתם מבטיחים. העבודה שלו מצויינת! הוא בא וחוזר, אם צריך הוא מתקן ומתקין. פשוט כייף לעבוד איתו! המחיר שלו הוגן. אני נותן לו עשר בלי להניד עפעף!

חיים בכר.

מילוי גז במזגן עילי. הוא היה מאוד נחמד. בא בזמן שהוא אמר ועשה את העבודה צורה טובה.

יפה שאולי.

בדיקת מזגן. הוא מאד נחמד. הוא מיד מצא את הבעיה - מפסק שלא היה מכוון נכון וחייב אותי רק על הביקור. בגלל שהוא הגיע לשווא הוא אפילו ניקה את המזגן.

הילה שבתאי

החלפה של קבל במזגן תדיראן מרכזי. היה פנטסטי! הוא היה נחמד, אדיב ומנומס. הוא עשה את העבודה בחמש דקות ולקח סכום בהחלט הגיוני. הוא ניקה אחריו את כל מה שהיה צריך לנקות בסביבה ולא נתן לי לנקות.

שולה חן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה