"עבר כבר כמעט שבוע ואנחנו עדיין עסוקים במענה לטלפונים של חברים, מכרים וקולגות שלא מפסיקים להלל ולשבח את ההופעה המדהימה שנתת במסיבת ה"חתונה המאוחרת" שלנו.
הכי הרג אותי זה השיר של "הנפט בחצר"....
http://goo.gl/SyToF6
הבחור בהחלט מפתיע :)
http://www.umpaumpa.com/156092/landingpage
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה